sobota, 19 kwietnia 2014

Siemaneczko!!

HAHAHAHHAHAH, wiem, że nikt mnie jeszcze nie czyta...
Ale postaramy się to zmienić w najbliższym czasie ;))
Kurcze, blog powstał pięć sekund temu, ciężko, żebym już miała tutaj tłum!!
Dobra, jestem se Olka, nienawidzę swojego imienia i raczej go nie polubię ;//
Trenuję nogę, czasami lubię pograć w kosza...
Zdecydowałam się pisać o Violettcie, bo... miałam kiedyś bloga, zawiesiłam go, nie miałam pomysłów, znów naszła mnie ochota i chcę zacząć wszystko od nowa. Pod jaką nazwą się kryłam wtedy, mogę podać co najwyżej na gg:
50466166
Prolog dodam jeszcze dzisiaj ;DD
Oczywiście o Vilu xdd
Więc czekam na jakiegoś czytelnika czy coś w ten deseń ;33

5 komentarzy:

  1. Soph przybyła jako pierwsza. <33333
    I se na prolog czekam.
    Jestem zaintrygowana, co dla nas szykujesz.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy komek na blogu *,*
      I już cię kocham ;))
      Taka wspaniała! ;** Taka cudowna! <33

      Usuń
  2. Przybyłam druga :-D
    Vilu Verdas

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemeczka!
    Jak ja cie kiedyś znajdę, to cię normalnie uduszę!
    Masz szczęście, że weszłam na bloga (TAMTEGO) jak juz były dwa posty, a w tym drugim wyjaśnienie o tym blogu X.X
    Ps. Fajnie, ze zaczynasz xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola... To ładne imię ;P Po za tym wszystkie Ole, które znam są:
    ♥ śliczne
    ♥ miłe
    ♥ kochane
    Hihih <3 Jestę tajniakię ;333 xd Ładna nazwa :)
    Boju... tak mi no xd ne ważne ...
    DLACZEGO TY MASZ WIĘCEJ KOMENTARZY NIŻ JA?! Zapomnieć, że jestem beznadziejna ;3
    Dobra, OGAR BERRY OGAR xd ;-;
    Eh... xd :///
    KC ♥

    OdpowiedzUsuń